2009年3月3日星期二

張士佳: 熊 市 播 種 牛 市 收 割(轉載)

很少會原文足本轉載,不過張士佳此文確實是值得一貼。 

市 播 種 牛 市 收 割

香 港 股 市 近 日 好 像 上 了 太 空 , 筆 者 所 指 並 非 港 股 狂 升 , 而 是 到 了 無 重 狀 態 , 略 為 加 力 一 推 便 上 升 , 稍 為 下 壓 便 應 聲 下 跌 。 整 個 星 期 每 日 成 交 都 不 過 400 億 , 少 之 又 少 , 越 來 越 多 散 戶 唔 願 入 市 , 離 場 觀 望 。 救 行 業 政 策 出 台 後 , 有 些 賺 十 數 巴 仙 便 離 場 , 結 果 升 幾 倍 , 有 些 救 無 可 救 , 升 都 唔 升 , 又 被 綁 , 子 彈 買 少 見 少 , 所 以 成 交 呆 滯 , 這 是 熊 三 必 經 階 段 , 未 來 數 月 成 交 再 見 減 少 , 似 乎 避 無 可 避 。


新 一 代 股 民 只 見 過 牛 市 , 習 慣 大 跌 後 大 升 , 如 今 市 況 大 叫 悶 場 , 加 上 熊 三 好 消 息 當 壞 消 息 , 壞 消 息 當 好 消 息 , 被 搞 得 暈 頭 轉 向 , 小 上 小 落 又 唔 夠 刺 激 , 正 業 又 怕 裁 員 , 無 不 力 保 飯 碗 , 開 始 陸 續 離 場 , 絕 對 正 常 , 相 信 300 億 樓 下 平 均 成 交 , 絕 不 出 奇 。 筆 者 早 於 一 年 前 講 過 , 熊 二 反 彈 過 後 ( 即 熊 市 中 升 三 成 至 五 成 之 時 ) , 便 小 注 長 沽 期 指 , 離 場 不 沾 手 股 票 , 或 離 場 去 自 我 增 值 , 甚 至 去 旅 行 。 筆 者 自 熊 市 以 來 , 少 沾 手 股 票 , 除 了 沽 期 指 以 外 , 工 作 上 就 是 檢 視 自 己 兵 器 庫 內 的 武 器 ( 系 統 ) , 看 看 是 否 適 合 現 今 市 況 , 看 看 有 沒 有 改 良 空 間 , 因 為 牛 市 時 掛 住 賺 錢 , 難 以 集 中 精 神 , 反 而 熊 市 時 間 多 點 , 較 易 大 躍 進 , 正 確 點 來 說 , 牛 市 的 錢 是 熊 市 做 功 課 而 來 , 所 以 , 成 功 與 否 在 於 熊 市 播 種 , 牛 市 只 是 收 割 而 已 。


相 信 大 部 份 讀 者 都 無 系 統 買 賣 經 驗 , 也 大 可 借 助 熊 市 , 努 力 進 修 , 要 知 道 大 學 也 沒 人 投 資 / 投 機 , 但 這 兩 方 面 卻 非 常 影 響 閣 下 的 財 政 狀 況 。 當 然 , 有 人 認 為 投 資 屬 偏 門 , 不 應 荒 蕪 正 業 , 但 人 越 來 越 長 壽 , 將 來 動 輒 百 歲 生 涯 , 60 歲 退 休 後 還 要 活 40 年 , 而 工 作 生 涯 也 只 得 30 多 年 , 真 正 賺 錢 可 能 得 20 年 , 就 算 不 計 照 顧 家 人 , 20 年 賺 的 錢 要 用 來 過 70 年 ( 因 為 假 設 30 歲 後 靠 自 己 , 不 靠 家 人 ) , 諗 起 都 幾 得 人 驚 。


香 港 並 非 福 利 掛 帥 , 將 來 肯 定 是 人 吃 人 的 社 會 , 大 家 只 靠 儲 蓄 , 難 以 應 付 。 亂 作 投 機 卻 又 等 同 提 早 自 毀 , 唉 ! 投 資 呀 投 資 ! 投 機 呀 投 機 ! 唔 做 又 唔 成 , 做 又 唔 識 , 正 是 許 多 散 戶 的 寫 照 。 所 以 大 家 必 須 早 日 花 時 間 研 究 研 究 這 問 題 , 更 不 要 亂 信 專 家 , 因 為 不 少 所 謂 專 家 自 己 都 財 政 拮 据 , 難 保 自 身 。 要 賺 取 合 理 回 報 , 根 本 唔 難 , 無 論 技 術 分 析 , 基 本 分 析 均 從 熊 市 開 始 。


筆 者 94 年 由 於 生 意 失 敗 , 從 3000 呎 大 屋 住 到 板 間 房 , 痛 定 思 痛 , 努 力 研 究 ( 不 排 除 有 運 氣 因 素 ) , 今 天 正 在 安 排 退 休 , 前 後 不 過 14 年 。 記 , 天 助 自 助 者 呀 !


不其然聯想起前兩篇文章,當中有著說不出的共嗚:

如何股市大贏家

http://alpha-lab.blogspot.com/2009/02/blog-post.html

相關文章 :

0 留言:

Like 此文章(需Login facebook)

facebook comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

隨意點擊

Login facebook 俾個 Like!

訂閱Alpha研究所

VHSI

alpha followers

熱 門 文 章

Labels

我 的 網 上 書 架

--!>
Enhanced with Snapshots

網誌清單

關 於 本 人

我的相片

國際技術分析師協會認可分析師(CFTe),立志成為技術分析一代宗師,著有人氣逾30萬、技術分析網誌──Alpha研究所(http://alpha-lab.blogspot.com/),認為沒有天才這回事,致力點滴耕耘「一萬小時成才法則」,相信「新手看價、老手看量、專業看時」,咀邊經常掛著一句: 「Market Timing」~

聯絡: tgwmailbox-contact@yahoo.com.hk

Beauty's Timing

搜 尋 此 網 誌

同 時 收 看